12 Års Produktgaranti​

Skandinavisk Design​

Værd at vide

Transport

Fragten kan være forskellig alt efter hvor i landet du bor og hvor meget du bestiller. Ved tilbudsgivning laver vi et tilbud til dig, hvor fragtprisen vil indgå, så der ikke kommer nogle uforudsete udgifter efterfølgende. Vi leverer til den leveringsadresse der er anført på din ordrebekræftelse, såfremt en fuld læsset lastbil ikke kan køre frem til leveringsadressen, vil levering ske så tæt på leveringsstedet som muligt. Levering er kun til vognkant. Leverancer til ikke-brofaste øer, som ikke har selvstændigt postnummer leveres kun til færgehavn. Dog vil et fragttillæg for transport til ikke-brofaste øer beregnes individuelt.

Garanti

Er et købt produkt mod forventning behæftet med en fejl eller mangel, kan køber gøre mangelbeføjelser gældende (reklamere) i henhold til gældende dansk lovgivning. Når du handler ved Eclisse Scandinavia, har du derfor 24 måneders reklamationsret.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Alle reklamationer bedes altid ske via vores hjemmeside under reklamation.

Synlige mangler og/eller skader ved det leverede skal meddeles inden monteringen og senest 24 timer efter, at leveringen har fundet sted. Fejl eller mangler, der måtte opstå efterfølgende inden for den almindelige reklamationsperiode, skal hurtigst muligt meddeles via vores hjemmesiden under reklamation.

Ved berettiget reklamation kan Eclisse Scandinavia vælge at udbedre skaden, erstatte med ny vare eller give dekort på varen. Såfremt Eclisse Scandinavia leverer et nyt produkt, dækkes montageomkostninger ikke.

På sikringsprodukter, maling og andre løsdele ydes der reklamationsret iht. Købeloven. Produktgaranti henviser vi til garantiordningen på hjemmesiden www.eclisse.dk.

Garanti og reklamationsretten omfatter ikke

Almindelig efterhjælp, såsom justering af skydedørsrammer eller skydedørsvogne, finpudsning og smårifter i træet, udtræk fra knaster, opkogning eller bobler i malingen.

Indtrængen af vand i bunden af dørpladen.

Garanti og reklamationsretten bortfalder hvis

Umonterede varer ikke er opbevaret tørt og sikkert.

Monteringen ikke er korrekt udført

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til oplyste adresse iht aftale med Eclisse Scandinavia. Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

12 års garanti på udvalgte produkter

Eclisse Scandinavia yder 12 års produktgaranti på alle nye aluminiumsprodukter. Garantien gælder for alle aluminiumsprodukter leveret i Danmark. (ekskl. Færøerne og Grønland). Garantien gælder fra produktionstidspunktet og omfatter fabrikations- og materialefejl på indbygningskassetterne.

For at sikre en hurtig behandling af en eventuel skade / reklamation, bedes du udfylde en mail til info@eclisse.dk, hvis du konstaterer fejl eller mangler ved din leverance. Vi behandler og vurderer hurtigst muligt herefter din henvendelse og kontakter dig på mail eller telefon med nærmere information.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 64 67 34 69

Drift og vedligeholdelse

Drift og vedligeholdelse er forskelligt for hvert produkt, så ønsker du at få tilsendt en vejledning af det købte produkt, bedes du venligst kontakte os på tlf. 64673469 eller mail info@eclisse.dk

Gældende drift og vedligeholdelse for alle indvendige skydedøre er leveret iht. Eclisse Scandinavias salgs og leveringsbetingelser.